Wednesday, February 25, 2009

Dont Judge A Book By Its Cover

Tahun yang lalu (aku tak ingat lak tahun bile)

Adik bongsu aku tengok (TV) cerite pantomime(lakonan xde suara) by Charlis Chaplin (pelawak zaman purba yang misai comey)
Time tue, aku marah adik aku sebab tengok cerite tak berfaedah dan 'ntah pape ntah'..

dan suruh die tukar channel lain..
Adik aku tak nak dan cakap 'Cerite nie best angoh..kelako sangat'..
Aku tak layan dan gune kuasa 'veto' (as a big sister kan..hehe..) tukar Channel lain..

Tahun nie..(minggu lepas..)

Lecturer aku, Dr.Prema suruh kami tengok movie ' Modern Times' by Charlis Chaplin sebab nak relate kan dengan chapter yang di ajar..
Then, aku pun tengok lah...
DAN terkejut sensangat..
Cerite nie memang best, kelakar dan ade 'mesej yang tersirat'..tapi ade jugak part boring..
So, 'Dont Judge A Book By Its Cover'..
Lepas habis tengok,aku tersenyum teringat kat adik aku..(rase bersalah lak..(T_T)**)
Balik nie, nak bagi die tengok movie nie..hehe..

Nie lah Charlis Chaplin-Misai comey-


P/s: Thanks to Carlos Danial coz download kan movie nie..(^_^)
Daaz n Bie, teringat lak time kite handle
pantomime St.John Ambulance..Bes la..


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...