Tuesday, March 3, 2009

konFLik?

Aku baru je balik kelas Psychology..
Perasaan bercampur..rase tak best + sedih..
Terlalu banyak konflik...
Kenape perlu konflik??
Seorang lecturer aku bagitau yang 'konflik' tue memang bagus..
Sebab menunjukkan hubungan yang erat..(sebab tue terjadinye konflik)
Tapi dalam situasi sekarang.............
Takde yang bagusnye...
Aku yang terase beban..
Aku yang terase sakit..huhu..
Adakah mendiamkan diri boleh menyelesaikan masalah?
Mampukan aku 'pretend' takde masalah depan semua orang?
Sedangkan memang ade masalah?
Selame mane kite mahu 'pretend' sesame sendiri?
Aku yang terase sakit bile 'pretend' selambe depan 'die'...
Aku!!!
Masalah ni timbul sebab sape yang mulakan dulu??
Dah lah last sem sekarang.....(T_T)
Tetibe aku terfikir..kan bagus kalu tak pernah kenal die.....Kejam pulak!!
Girlz..Pliz pray 4 me...aku memang tak larat dah!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...