Tuesday, March 31, 2009

PERMATA

PERMATA....
Sayang jugak..
Since first year aku join PERMATA..
Boleh dikatakan PERMATA adalah duniaku :)
Namun, lama-kelamaan semakin pudar....
Dekat dah nak habis nie, banyak aktiviti aku xjoin...
Kenape?
Ntah lar....
Sekarang pon masih terfikir-fikir..
samada nak join ke tak last projek ni...
Projek Baktisiswa kat Kuala Terengganu :)

Detik paling best -:

Mesti lah detik exco Keusahawanan handle 'Projek Gerai Konvo'....
Time tue, semua bertungkus lumus menjayakan projek tue...
Tak cukup tido, ponteng kelas semata-mata untuk berada kat gerai... :)
Even bermasalah sikit + penat sensangat tapi best la...(ending tragis skit...)
Malas la nak ingat yang sedih-sedih tentang projek nie...
Yang penting projek ni telah merapatkan kami semua :)
Jom Tengok gambar kami :)

Ikha - Nurul - Aku - As - Napi

M.T - Exco - P.E PERMATA


Me dan As ( bendahari Projek Gerai konvo)

Actually baru dapat gambar nie..Tue yang baru post tue..
Tapi rase cam dah post kat blog ~Life Is Beautiful 07/08~ kan??
Tapi tak pe lah..hehehe...

.:.Thanks to Nurul yang bagi pic ni kat aku... .:.

Kemudiannya, diner PERMATA pada minggu lalu...
Aku memang join... :)
Actually, kawan aku cakap ' kalau Maa tak join, saye pon x join'..
Even kawan aku tue nak join..hehehe...
Aku tak pernah join mane-mane diner sebelum nie..
Diner PBJ pon tak join...
Tak suke larr...
So, Diner PERMATA nie adalah yang FIRST and LAST laa..

Tema : Batik
Tempat : Dewan BanQuet Usm
Masa : 8.00 pm - 12.00 am

Aku???

Tema : Songket
Masa : 9.00 pm - ( Aku pegi lambat dan balik awal..Ada masalah sikit)

Best jugak :) tapi ade something yang missing lar... (T_T)

Wireless tak okey lar..tak dapat nak upload pic..
Next time la aku upload..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...