Saturday, July 31, 2010

Emma jadik isteri da..:)

Cube tengok betol-betol kad nie..
Renung betol -betol name pengantin perempuan...
kecik sangat??sila klik pada gambar untuk zoom

Nor Huzaima Tam a.k.a Emma dah kawen!!!Jangan terkejut!! kpd sesiape yang mengenali beliau :)

Yap!!emma memang dah berkahwin sejak 24 Julai 2010 yang lalu...
Dengan pasangan yang dicintai nye...(orang Makcili beb!!orang kampung aku...)

TAHNIAH diucapkan!!
Saya amat-amat sedih kerana tidak dapat hadir di majlis beliau..maap ye!
Saya hanya mampu melihat gambar-gambar bahagia Emma dalam mukabuku sahaja (T_T)

Sebagai kenangan hari tua (chewah!!) saya telah meminta kebenaran PUAN EMMA untuk
upload gambar kawen beliau dalam blog saye nie...
PUAN??dah bertukar status dah besfren saya nie..

Jom tengok bukti Emma bertukar status :)

Majlis akad nikah...Sah!!Emma dah jadik isteri:)

Aminnnn..semoga menjadi isteri solehah:)


Pengantin lelaki disambut oleh pengantin perempuan..
Comey sangat 'raja dan permaisuri sehari'



Duduk bersanding di atas pelamin..
i luv pinky:)

Tahniah!!selame ni just dengar name je..nie baru dapat tengok pilihan hati emma:)
Semoga bahagia ke akhir hayat
semoga cepat dapat cahayamata
semoga menjadi suami dan isteri soleh solehah:)

~sangat suke tengok gambar nie...yummy!!sedap nye udang tue..

kek?tak dapat nak sponsor (T_T)

Band yang menggempak kan majlis emma:)

Hantaran kawen yang tersangat lah kiut+comey+kreatiF (emma,aku nk booking!!)

~ untuk pihak lelaki (emma buat senirik nie)~
Dari pandangan tepi : comey sangat!!
~untung sape dapat emma!!die memang pandai masak+ kreatiF+pandai menjahit
(hihihi..nak paw emma nie...)
~untuk pihak perempuan (i luv pinky)~

Alhamdulillah..emma sudah bergelar isteri:)
Sebelum nie, Siti Aishah Abdull Rani....
Seorang demi seorang dah kawen...
Dah sampai seru....:)
~semoga berbahagia sahabat ku semua:)~

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...