Saturday, July 31, 2010

CURHAT a.k.a curahan hati

S.E.D.I.H
Tue adalah perkataan yang paling sesuai digambarkan untuk 'entry' kali nie...

Dibuktikan dengan kukuh seperti gambar dibawah :-

~ Menangis semahu-mahunya~
Itulah A.K.U
Aku menahan tangisan di depan kakak dan adik sejak dari pagi tadi..
Ekoran sudah 2 malam aku tidak dapat tidur dengan lena...
Mungkin setiap jam aku terjaga (T_T)

Akak duk suruh pikir positif..
'yes..i'm!!setiap mase aku pikir positif....Positif atas ape saje yang berlaku pada diri aku'
TAPI...
dah kalau aku takleh tidur...
Setiap sejam terjaga....
Macamana??

~Akak takpe lah...dapat tidur dengan lena selena lenanya..kecuali time haziqah meragam!!

Akak:' kawan along kalau sakit..die xpergi klinik pon..Just minum air suam dan berniat'

Tue kes lain lah...
Kalau kes macam aku nie..sudah pasti die lah 1st person yang beratur kat klinik tue menunggu giliran!! DAN aku jugak selalu buat macam kawan akak aku buat tue...

~Nape semua tak faham yang aku alami??Aku dah positif sejak alaminya!! aku dah positif!! tapi die jadik jugak!!

Nape akak aku tak faham pe aku alami?

Aku dah POSITIF k!!!

.::. Entry kali nie..mungkin terdapat kekasaran bahasa..harap maaf... .::.

Hati ku berbicara : sedih sangat bile orang terdekat tak faham ape yang aku alami (T_T)
nak balik makcili..uwawawawawawawawawawawawa....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...