Sunday, January 18, 2009

.:. Birthday Girlz .:.

Kali nie, aku nak post tentang ’ Birthday Girlz’…
Kenape ye??

6 orang bestfrenz aku telah menyambut hari lahir pada minggu yang lalu.
  1. Ninie : 6 Januari 1985
  2. Liyana : 10 Januari 1986
  3. Adela Nadya : 13 Januari 1986
  4. Aizah @ Ja : 15 Januari 1986
  5. Fasila : 12 Januari 1986 - bestfren time Form 6- Aku terlewat wish kerana konfius..(sori Shila..hehe..)
  6. Suhaila : 6 Januari 1986 - besfren time PLKN

Banyak betol tarikh yang aku kene ingat nie..(^_^)
Nie baru bulan Januari belum lagik bulan lain..hehehe..

’ Hepi Burfday To all of u’
Semoga dipanjangkan umur, dimurahkan reZeki, sihat sokmo, Success duniakhirat dan cepat kawin..hehehe...(Untuk Shila : semoga dapat ramai anak..)


Walaupun Birthday aku lambat lagi…Tapi aku dah dapat 5 hadiah special dari besfren aku kat USM nie..
Patutnya aku yang bagi kat mereka..hehehe..


Nie lah hadiah yang aku terima sebelum D.O.B aku..(^_^)

Pokok Kristal: Liyana
Key-chain bentuk Love : Ninie
Purse coklat : Atikah
Baju : Ja dan Dila (Aku tak upload gambar...)

Thanks a lots girlz..

Aku???
Masih tercari-cari ’gift’ yang sesuai untuk dorang..Sori girls..lambat sikit ek(*_*)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...