Friday, January 23, 2009

.::. hammer bay .::.

Hammer bay??
Kedai makan yang terletak berhampiran di Queenbay.Actually, aku pun tak tau macamana nak 'describe' tempat tue..Sebabnya aku tak kenal sangat jalan kat Penang nie 'even' dah hampir 3 tahun aku belajar kat sini.. Berkali-kali pergi pun 'still' tak tahu ingat..(T_T)
Rumate aku pun tanya kat mane tempatnye...(aku blur-blur je....)Petang tadi kami berempat makan di sana.(Pakcik Mail-Hani-Aku-Sya)


Makanan yang kami order??


  1. Ikan Bakar
  2. Kerang Bakar
  3. Tomyam Udang
  4. Tomyam Sayur
  5. Kepah Masak Pedas
  6. Nasi Putih

Fuh!!!Penat kene habiskan 3 pinggan Kerang Bakar..

Tapi memang best la..kerna semuanya SEAFOOD!!

Thanks PakCik Mail (^_^)

.::. Hammer Bay Penang : Aku terjumpe blog nie time 'search' dalam Google

**Barulah aku tahu tempat yang aku makan tadi ( C ) selepas 'search' kat Google...^_^

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...