Wednesday, April 29, 2009

~THE END~

Alhamdulillah..
THE END!!!!
hehehe....
No more exam...
No more assignment...
No more tutorial...
No more Lecture 1,2,3,bla bla bla...

Tapi esok mesti aku dah mule rindu sume nie kan??

Pagi tadi, mase tengah jawab paper Globalization tue..
Ade sorang chinese boy yang terlewat masuk...
Melihat keadaan die yang basah dengan peluh, tercunggap-cunggap..
Aku jadi sedih pulak...
Mesti sesuatu yang tak terduga terjadi pada nye...
Kesian sangat!!

Pastu terus ingatan aku teringat zaman SPM dulu...
Aku dan best fren, Effa pernah masuk lewat time paper Math Moden..
Time tue stay kat hostel dan sengaja nak pegi lewat sikit..
sebab nak buat solat hajat sebelum exam..hehehe..
Pastu dalam pukul 7.45 pagi kot,
Aku dan Effa tergese-gese ke dewan Cemerlang SMTK..
Tengah jalan terjumpe dengan Pengetua..
Pengetua terus sebut name kami dan suruh cepat-cepat masuk
sebab exam dah start..
Kami memang lar hairan sebab belum pukul 8.oo lagik dah start ker?
Sampai kat dewan, terus terkejut!!
Dorang dah start!!
Kami pon mengelabah lar sikit-sikit..
Alhamdulillah...Dapat jawab dengan baik la..hehe..

Time balik hostel..
Junior pun bercerite lah..
PK Hem sibuk carik kami pagi tadi..
Patut lah pengetua tau name kami..
Rupe nya heboh sekejap 2 pelajar tak datang exam..hukhukhuk..
Padahal kami lewat sikit je..
Kelakar jugak bile ingat balik..

Effa, awak ingat tak lagik?hehe...

Best nye saat jadik student!!
Tak perlu bimbang pape..
Juz Pikir study,homework,test,exam,result....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...