Monday, February 6, 2012

February 2012

Tahun 2012 sudah masuk ke bulan keDua : FebruaRy :

Apabila masuk 4 hb setiap FebRuaRy ~ umur saya pasti bertambah :)

Maka : dengan rasmi nya saya berumur 10 + 15 - 5 + 3 + 3 = ?????????


~ Thanks to my loveLy sista 4 dis cake~
Hepi Birthday to Me!!
~Sudah DuoPLohNaM~ ++ sweet twenty siX ++

Alhamdulillah.... sangat bersyukur :)
Terima kaseh pada yang mengingati dan yang wish via fesbuk n sms:)
Luv u aLL! ( bajet cam artis u'oLLs!!)

Rata-rata ucapan mendoakan saya cepat kawen dan mendapat suami soleh+baik+beriman..
Amin...Aminn..Aminn!!

~hari lahir saya disambut dengan sebiji kek.......tanpa lilin....cume ada model cilik yang cute!



~saya mengalami masalah jerawat sejak akhir-akhir nie..mungkinkah kulit muka saya sudah matang??ops! fakta ke auta?? pipi kanan yang ketara berjerawat..Ade tips x?!



Saya dan model cilik : HaziQah : Berposing bahagia :) Tapi.....

keesokkan harinya-model cilik saya demam! suhu mencecah 39.8 darjah celcius!

OMG!!
Tapi masih aktif : siap menari-nari depan dokter ensem!!




.:.Saya dapat hadiah buku dari adik saya!Memang dah lama tercari-cari buku 'Men Are from Mars,Women Are from Venus' : Thanks Farah!!.:.


Doakan saya bahagia di dunia dan akhirat..Amin!!


1 comments:

SaL_HaSa said...

opsss lupa..maaa pasal jerawat 2 jgn risau..perkara biasa..sal pn ade time die naek gk..insyallah nti hilang la..yg penting jgn tukar2 produk muka..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...