Saturday, February 16, 2013

PRU 13 : kesan dan akibat

Saya penat sangat!
Penat pikir bile pilihanraya..
sebab?
saya nak kawen 30 March!!
tapi saya bimbang pilihanraya jatuh pada tarikh tue.................

Jadi saya tak tempah lagi kad kawen....
Huh?!!!!!!!!

Tapi saya dah booking macam bagai untuk tarikh tue!

Kalau pilihanraya tarikh tue?
saya kene pilih tarikh baru............................................
dan kol balik semua yang saya dah booking!!

Kenapa perlu berteka teki macam ni ye???

Kawan saya pun nak kawen 30 March jugak!
Die lagi kesian...........................
dah buat kad, dah booking bermacam-macam bagai...
Perempuan kat Kelantan, Lelaki Kat Terengganu.............
Die duk menanges takut pilihanraya jatuh pada hari kawen die.....

Saya tak nanges lagik setakat nie......mungkin lepas ni nanges kot..................?

TOlong doakan saya ye :)
Harap-harap bukan pada 30 March..............

T dah siap kad...
saya jemput semua :) Insya'Allah...........

Nota kakitangan : erm..tajuk post tak berkaitan dengan yang hidup atau yang telah tiada di dunia! ngan isi pon xberkaitan..huks!

2 comments:

SaL_HaSa said...

maa !!!!!!!! TAHNIAH....cewahhh x lama lg tu..sal pn dgr2 30hb tu pilihanraya...kalau depa g taw awal2 kn sng...sabor ye maa..pasti ada jalannya nti

NAMYZ YUSMA said...

thanks sal :) doakan ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...