Wednesday, May 4, 2011

oOps!

Selamat pagi :)


Sudah kah anda menetapkan 'azam' pada hari ni?


Jika belum-cepat-cepat!! pejam mata dan tetapkan azam serta yakin kan diri untuk merealisasikannya!!

Azam saya pada hari nie : nak bersenam pagi nanti :)



Ok lah.. actually topik yang sebenar yang ingin ku kisahkan adalah mengenai ....

~D.O.N.A.T + B.A.W.A.N.G ~

identiti sebenar : Onion Ring kot.. (kalau salah..tolong perbetul kan..)
Honestly..saya memang tak tahu dan saya hanya 'order' je sebab tengok gambar macam 'curly fries'...(gambar kecik je dalam menu list tue)



~curly fries~idaman kalbu ;p



walaupun abang long dah tanya...


Abang long ; Angah makan bawang ker?


Saya : suke makan..

Dalam fikiran saya... mungkin name je kot ade name 'bawang' macam kerepek bawang tue



Kerepek bawang ~ nama je ada 'bawang' tapi takdak rase 'bawang' pon





sumber : googledotcom


Setelah hidangan tibe..saya pon makan la dengan bergaya nye..


TETIBE.. rase bawang!!!!!


Tengok dalam tue penuh bawang yang di potong kecik-kecik!!


Abang long gelak sakan.. 'dah tanya tadi..tapi kata suka je makan bawang!!'


Pastu kenakan 2 jelitawan! hahaha..


Ni la rupa yang terkene tue!!




Yang melekat sampai sekarang? gelaran DONUT BAWANG yang diberikan oleh 2 jelitawan di atas!! (ops!!jelitawan ker??hehehe..)



Tue je nak cite..hihi..




p/s:pasni lebih hati-hati..hihi..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...