Thursday, February 5, 2009

~I'M 23 ON 4TH FEB~

Alhamdulillah...
Bersyukur kerana masih diberi kesempatan oleh Allah untuk terus hidup di muka BumiNya..
Thousand thanks for those yang still ingat dan kirim msg-comments-phone calls on my birthday..
Dalam banyak2 msg yang aku dapat..aku rase terharu kat msg nie-:

'A.kum wahai Anknda yang dikasehi. Ayahanda ucapkan selamat hari lahir.semoga sehat sejahtera hendakNya.Bye'

'Yg manis itu nasihat Al-Quran, Yg indah itu Agama, Yg wangi itu haruman Takwa, Yg cantik itu peribadi mulia, Serlahkan Nur dari wuduk yang tak putus2 diwajahmu..Selamat Ulangtahun ke23 sahabatku. Semoga dimurahkan rezeki dan dilimpahi barakah.I love u becoz ALLAH'

'Salam,semoga dalam perlindungan Allah sentiasa. Semoga pjang umur n murah rezeki. Happy Birthday. Dengan sifatNya Al-Rahman Al-Rahim, diberi kema kasih sayangNya dalam kehidupan seharian. Mudahan Allah memberi berkat pada kehidupan kema'

'Selamat Ulangtahun yg ke-23 dear, selamat hari lahir, semoga pjang umur, murah rezeki n sukses grade on this year.Chayok2!!Tiada lebih indah memiliki sahabat spertimu..'

'Hepi Besday.wish u all da best in ur life'

Terharu dengan setiap kata2 tue..

Dan yang buat aku tergelak -:

'Selamat hari lahir ke23.Smoga pjg umur. U success dalam hidup n paling penting..
Dah boleh jupe TOK KADI..tetttt..' (Bie,antara mung ngan aku..mung lebih tua dan dah amat-amat layak jupe TOK KADi..hehehe)

'Hepi birthday awk..Semoga success dalam hidup,bahagia sokmo n cepat kawin.Puh2,tahun depan..Doa sy tue' (Yana, 24 tue muda lagik laa..xhabes enjoy lagik..hehehe)

'Ai Cyang.Happy Birthday. Da 23. Da tua tu, jangan nangis2 tau.hehe.Muaahh.Moga2 bahagia selalu dan ceria2 selalu. May Allah bless u.Love u always.Jam aku dah kol 12. ( Hanie, nangis bersebab tak pe la..huhu)

'Hapy Besday ke23 + moga panjang umur+murah rezeki+dapat ramai pakwe..hehehe..' (Dila, perlu ke??)

'Hepi Besay cyg Nurul Akmal..smoga pjg umur,murah rezeki,success dalam hidup,diredhai Allah..Muaaahh..cayang Maa!!Sah n Pdaus' (Sah, Pdaus sayang aku gak ek??hahahahaha...)


.::.semoga aku jadik lebih matang dan baik+baik+baik (wanita solehah!!) .::.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...